/
logo

Regulamin

Regulamin rezerwacji apartamentów umieszczonych na stronie:  www.apart-cyrhla.pl

REGULAMIN APARTAMENTÓW TOPOROWA CYRHLA

W celu zapewnienia Państwu wyjątkowo udanego i zasłużonego wypoczynku w Zakopanem bardzo proszę  o szczegółowe zapoznanie się z poniższym regulaminem wynajmu apartamentów w obiekcie: APARTAMENTY TOPOROWA CYRHLA w Zakopanem. 

z wyrazami szacunku
Rezydent Apartamentów Toporowa Cyrhla

1) Informacje ogólne 
Niniejszy regulamin czytelnie definiuje i charakteryzuje warunki, na podstawie których można dokonywać rezerwacji i wynajmu apartamentów w obiekcie: APARTAMENTY TOPOROWA CYRHLA. 
Dokonanie rezerwacji  poprzez wpłatę zaliczki, bądź całości ceny wynajmu apartamentu na konto bankowe jest jednoznaczne z pełną akceptacją założeń niniejszego regulaminu. 
Wstępna umowa zostaje zawarta w momencie zaksięgowania zaliczki, lub całości kwoty na koncie bankowym administratora. Klient zobowiązany jest do przesłania emailem lub telefonicznie potwierdzenia dokonania rezerwacji. 
Administrator zastrzega sobie pełne Prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji.

2) Rezerwacja wstępna
W celu dokonania rezerwacji wstępnej należy skontaktować się z rezydentem telefonicznie na podany numer telefonu, lub też e-mailowo – w tym przypadku należy podać w wiadomości elektronicznej: nazwę wybranego apartamentu, zakładaną ilość osób, dane osoby prawnie mogącej dokonać rezerwacji, oraz planowany termin pobytu. 
Rezerwacja wstępna wymaga od Klienta wpłaty w wysokości 30% wartości całej rezerwacji. Rezerwacja jest ostateczna z chwilą zaksięgowania na rachunku bankowym zaliczki, lub całości kwoty. W momencie spełnienia tego warunku klient otrzyma e-mail, lub sms-a z informacją o zmianie statusu rezerwacji z wstępnej na potwierdzoną.  
W przypadku, gdy należność za pobyt nie została opłacona w całości, a jedynie w formie zaliczki, pozostałą kwotę należy przekazać w dniu przyjazdu rezydentowi przekazującemu klucze do apartamentu.

3) Anulowanie rezerwacji
W przypadku anulowania rezerwacji wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.

4) Zmiany w rezerwacji
a) Zmiana terminu pobytu

Po dokonaniu wpłaty zaliczki jej zwrot nie przysługuje. Istnieje natomiast możliwość zmiany terminu rezerwacji po wpłacie zaliczki pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana na minimum 14 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji i dany apartament jest wolny w nowym terminie. Zmiany można dokonać jedynie z zachowaniem pierwotnej długości pobytu, lub jej przedłużeniem. W przypadku zmiany terminu rezerwacji należy skontaktować się z rezydentem obiektu i szczegółowo poinformować go o planowanych zmianach w rezerwacji. W przypadku wybrania nowego terminu przypadającego w droższym sezonie, lub droższego apartamentu wymagana jest dopłata różnicy w cenie.

b) Przedłużenie pobytu

Termin pobytu w danym apartamencie można przedłużyć jedynie w przypadku, gdy apartament jest nie zarezerwowany. W przypadku przedłużenia pobytu, klient zobowiązany jest zgłosić fakt ten Rezydentowi i dopłacić należną niedopłatę.

c) Zmiana liczby osób
Liczba osób podana na voucherze może zostać zmieniona. W przypadku zmiany liczby osób, klient zobowiązany jest do poinformowania Rezydenta telefonicznie lub mailowo i dopłacić należną różnicę w cenie.
d) Nieuzasadniona rezygnacja

W przypadku kiedy klient po przyjeździe do apartamentu z nieuzasadnionych przyczyn, będzie chciał zrezygnować z rezerwacji nie przysługuje mu zwrot zaliczki, bądź przelanej całości kwoty.

5) Warunki umowy najmu
Ostateczne potwierdzenie rezerwacji stanowi Umowę Najmu, która wchodzi w życie pod warunkiem zapłaty całkowitej kwoty rezerwacji (pomniejszonej o sumę wpłaconej wcześniej zaliczki). Umowa Najmu jest zawarta pomiędzy Rezydentem obiektu, a klientem po uiszczeniu należnych płatności i obejmuje wyłącznie wynajem wybranego apartamentu, oraz przysługujące mu jedno miejsce postojowe w garażu podziemnym.
Podana cena w opisie apartamentu obejmuje opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie – w sezonie grzewczym), pościel i ręczniki (jeden komplet dla każdej zgłoszonej w rezerwacji osoby). Jeśli czas pobytu wynosi więcej niż 14 dni sprzątanie i wymiana ręczników, oraz pościeli jest uwzględniana indywidualnie na życzenie klienta. 
Klient zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty za pobyt nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od Rezydenta obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu.
Umowa zawarta pomiędzy Rezydentem, a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem danego apartamentu. Wyżywienie, oraz organizacja czasu pobytu leżą w indywidualnej gestii klienta. Szczegółowe ceny wynajmu apartamentów są podane w zestawieniu cenowym przed zatwierdzeniem rezerwacji.  Rezydent nie będzie pobierał żadnych innych opłat dodatkowych ponad te, które zostały wskazane na stronie internetowej danego apartamentu, z wyjątkiem miejscowej opłaty klimatycznej w kwocie 2,00 PLN od osoby za każdy dzień pobytu.

6) Warunki i zasady funkcjonowania apartamentów 
Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy, czyli rezydentem obiektu.
Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 do 20:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu, chyba że inaczej uzgodniono z Rezydentem apartamentów.
Kaucja w wysokości 200 – 400 PLN w zależności od standardu apartamentu zostaje pobrana pierwszego dnia i zwrócona Gościowi ostatniego dnia pobytu, po przyjęciu apartamentu bez uwag.
Zameldowanie po godzinie 20:00 i wymeldowanie przed godziną 8:00 powinno być zgłoszone wcześniej i ustalone z Rezydentem apartamentów, oraz będzie obciążone dodatkową opłatą w wysokości 100 zł. 
Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy, który zobowiązani są zwrócić zarządcy apartamentu w dniu wyjazdu. W przypadku zgubienia lub zniszczenia  Goście ponoszą opłatę w wysokości: 50 zł za klucze i 150 zł za pilota do bramy.
Przedmioty pozostawione przez gościa po opuszczeniu apartamentu na jego prośbę mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany przez niego adres. W innym przypadku, po  trzech dniach od daty wyjazdu gościa z apartamentu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
Rachunki i faktury za pobyt są wydawane na życzenie klienta w ciągu 7 dni od daty wymeldowania. Zostaną one wysłane pocztą lub drogą mailową na wskazany adres.

7) Regulaminowe zasady obowiązujące podczas pobytu 
a) Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby podanej podczas rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną w rezerwacji Rezydent może odmówić wydania kluczy do obiektu.
b) Wcześniejszy, nie uzgodniony wyjazd Klienta bez przekazania apartamentu przy udziale Rezydenta, może spowodować roszczenia ze strony Właściciela.
c) Każdy z Klientów zobowiązany jest do poszanowania mienia Właściciela oraz przestrzegania ogólnie przyjętych zasad porządku publicznego. W przypadku stwierdzenia dewastacji lub rażącego naruszania porządku publicznego, Rezydent ma prawo i obowiązek interweniować, włącznie z  natychmiastowym zerwaniem umowy.
d)  Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu: dokładnego zamykania drzwi wejściowych, zamykania  okien przy każdorazowym  opuszczeniu obiektu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.   
e) Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Rezydenta apartamentu o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić go na szkodę.
f) Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody właściciela.
g) Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu oraz zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Rezydenta o wszelkich zniszczeniach i ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.
h) Rezydent nie odpowiada za rzeczy pozostawione przez klienta w wynajmowanym apartamencie, samochodzie w garażu podziemnym, piwnicy i ogrodzie.
i) W apartamentach obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00
j) Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, naruszającym spokój i/lub dobra sąsiadów, oraz nie przestrzegającym powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi zarządca apartamentu ma prawo wymówić apartament w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat.  Zarządca nie jest zobowiązany wówczas  do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.  
k) Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamentach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących stworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
l) W apartamentach, jak i w całym budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
m) Klient zobowiązuje się do korzystania z kominka wyłącznie w czasie obecności w apartamencie. Zabrania się pozostawienia rozpalonego ognia w kominku bez osobistego nadzoru.
n) Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie technicznym, w jakim był w dniu przyjazdu.

8)  Warunki pobytu dzieci
Dziecko do lat 4 (jedno na dwoje dorosłych), śpiące z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Podczas dokonywania rezerwacji należy w formularzu wybrać liczbę osób nie uwzględniając takiego dziecka.

9) Warunki pobytu zwierząt 
Zwierzęta nie są akceptowane w obiekcie Apartamenty Toporowa Cyrhla w Zakopanem.

10) Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić administratora o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy.

11) Wystąpienie sił wyższych
Administrator ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter sił wyższych anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta, lub jego majątku z powodów niezależnych od Rezydenta, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

12) Ochrona danych osobowych
Dokonując rezerwacji w obiekcie Apartamenty Toporowa Cyrhla w Zakopanem, rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych serwisu.
Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji, oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 
Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.

Serdecznie Życzę Miłego Pobytu 🙂

Rezydent Apartamentów Toporowa Cyrhla